04 marca 2008

...z serii made in..... :)

Made in Porvoo, Finland













5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

drugie mi sie bardzo widzi - lubie taki minimalizm - swietnie skomponowane!

bakaj pisze...

no a mi sie nie podoba .. byles w finlandii i takie zdjecia poobiles? tozto wyglada jak zalew polski .. jedyny dowod to moze byc ten mroz ktorego w pl podobno nie ma .. ale ciezko po tych zdjeciach dojsc prawdy ..

Woytzek pisze...

Nawet lustra nie miałem, te robione kompaktem.To był wyjazd służbowy także nie było czasu na pstryki.
Co oczywiście niczego nie tłumaczy.

drshaman pisze...

2 i 3 mi się podoba

gregor cwiek pisze...

ja to rozumiem, zastanawiam sie ostatnio czy moj fujiik moze zardzewiec ? ze moj penis zardzewial to jest dla mnie jasne ale czy juz nie mozna wierzyc w elektronike ? no przynajmniej jak cos to baterie mam dobre hehheheheh